سرخط خبرها

برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون پزشکی ورزشی در مشهد (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) + فیلم

  • کد خبر: ۲۴۶۶۲۷
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۱
برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون پزشکی ورزشی در مشهد (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) + فیلم
مجمع سالیانه فدراسیون پزشکی ورزشی امروز (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) در مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجمع سالیانه فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور محمد شروین اسبقیان، معاون وزیر ورزش، غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون، سید اشکان اردیبهشت، دبیر فدراسیون و ۲۷ عضو از هیئات پزشکی ورزشی سراسر کشور، ظهر امروز ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۳، و در آستانه روز پزشک در مشهد مقدس برگزار شد. در این مجمع گزارش حسابرسی و خزانه‌داری این فدراسیون بررسی شد که در پایان مورد تایید اعضای مجمع قرار گرفت.

در حاشیه این مجمع مجید زاده‌رحیم، رئیس هیئت پزشکی ورزشی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، اظهار کرد: سال گذشته از نظر تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته رتبه سوم کشوری را کسب کردیم و حدود ۲۷۴ هزار نفر ورزش سازمان‌یافته در قالب هیئت‌های مختلف داریم. امید است با هماهنگی خوبی که با اداره ورزش و جوانان و هیئات استان این رقم را افزایش دهیم و سعی کنیم خدماتی که می‌خواهیم ارائه دهیم را نیز افزایش دهیم. خوشبختانه در حال حاضر، ورزشکاران ارتباط خوبی با هیئت پزشکی ورزشی دارند برخی مسائل قانونی هست که ورزشکاران در خصوص برخی موارد اطلاعات کامل ندارند.

وی افزود: اهم خدماتی را در اختیار ورزشکاران قرار می‌دهیم که یکی از آنان صدوربیمه ورزشی است که مبلغ ۹۵ هزارتومان در سال ورزشکار پرداخت می‌کند و تقریبا معادل هزار برابر آن مبلغ اگر اتفاقی برای ورزشکار هنگام ورزش رخ دهد، پرداخت می‌کنیم هزینه‌های جراحی، فیزیوتراپی، دندانپزشکی و انواع مشاوره‌هایی که هیئت استان ارائه می‌دهد را ورزشکاران می‌توانند استفاده کنند. تلاش کردیم که برای ملی‌پوشان و پیشکسوتان این هزینه رایگان باشد.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی خراسان رضوی در ادامه اعلام کرد: ورزشکارانی که چه به صورت آماتور و حرفه‌ای ورزش می‌کنند بیمه خود را پرداخت کنند، این مبلغ اندک، می‌تواند به عنوان یک حمایتگر کنارشان باشد، به هر حال آسیب‌دیدگی جزئی از ورزش است، لذا باید همه ما کمک کنیم که فرهنگ بیمه ورزشی را فعال‌تر کنیم که ورزشکار وقتی دچار آسیب می‌شود تنها دغدغه‌اش بازگشت دوباره به فعالیت ورزشی باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->